Innovation - nytænkning

En stærk præsentation

God forandringsledelse

Fokus på implementering

KLAR til forandring

Feedback 

1 dag med fokus på at give feedback og være anerkendende i sin kommunikation - også selvom feedbacken ikke er en ros

Hvorfor deltage?

Mange medarbejdere oplever at de ikke får den fornødne feedback fra deres ledere. Det gør medarbejderne ”ligeglade”, demotiverede og uengagerede, for hvorfor gøre noget, når det alligevel ikke bliver bemærket.

Spørger man disse medarbejderes ledere, så kommer der en anden synsvinkel. De ledere mener af et ærligt hjerte at de har givet feedback.

Kerne her er at feedback skal gives så den matcher medarbejdernes profiler og deres forventninger. Det er et af kursets centrale omdrejningspunkter.

Ligeledes er der stort fokus på hvad vi som ledere kan tillade os at give feedback på og selvfølgelig sidst men ikke mindst hvordan giver vi denne feedback.

 

Du kan efter kurset:

Vurdere hvilke feedback der skal gives og hvordan den skal gives.

Være bevidst om at feedback er en gave og ikke en ordre.

 

Kontakt os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 


Undervisningsplan i stikord: 

Hvad feedback er.

Hvorfor feedback er så vigtigt et ledelsesværktøj.

Hvordan feedback gives til forskellige medarbejdere profiler.

Grænserne for hvad vi som ledere kan tillade os, at give feedback på/om.

Flere feedback modeller som trænes, og en vurdering af hvornår de forskellige modeller virker bedst.

Feedback som medarbejderudviklingsværktøj.

Feedback sagt anerkendende uden at det er indpakket lyserødt vat og bomuld.

Feedback når den er positiv og når den er negativ.

Krav til feedbackgiveren.

Krav til feedback modtageren.

Feedback kontra ordre.

Husk feedback er en gave.

 

Kontakt os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.