Innovation - nytænkning

En stærk præsentation

God forandringsledelse

Fokus på implementering

KLAR til forandring

Motiver medarbejderne 

1 dag med fokus på at motiverer medarbejderne, så de har lyst, vilje og kunne til at yde optimalt 

Hvorfor deltage?

Får at få inspiration, viden og en række praktiske værktøjer.

Nogle af de ”ting” en leder hurtigt finder ud af er, at medarbejderne nødvendigvis ikke bliver motiveret at det samme og har de samme værdier som lederen selv.

Men hvad er det så der motiver medarbejderne?

Det er det spørgsmål der har hovedfokus på kurset.

En brug af kursets elementer vil få medarbejderne til at yde optimalt, uden at medarbejderne får stress, men oplever et forbedret arbejdsmiljø.

 

Du kan efter kurset?

Identificere hvilke parametre der kan motiverer din medarbejdere.

Gå hjem med fornyet viden om dit eget lederskab og med en nogle indsatsområder.

 

Kontakt os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 


Undervisningsplan i stikord: 

Lederen som rollemodel.

Hvad er behov og motiver:

Hvilke medarbejdere, har hvilke behov og hvilke motiver.

Når behov og motiver kommer i konflikt.

De psykologiske jobkrav.

Medarbejderens 5 grundbehov.

5 faktorer for at opnå arbejdsglæde.

Hvad giver det af konsekvenser for lederstilen og delegering.

Ros og anerkendelse:

Hvilke former for ros og anerkendelse har forskellige medarbejdere behov for.(Ønskes en større træning i dette anbefaledes kurset ”Feedback”)

Delegering efter de forskellige medarbejders behov og motiver:

Hvordan får jeg fordel rette opgaver til de rette medarbejdere.

Hvordan får jeg vurderet og opkvalificer medarbejderens indsats.

Hvordan kan jeg opstile mål og belønninger for medarbejderen.

Hvad er god delegering set med ledelsens øjne og set med medarbejdernes øjne.

At sætte mål og afdække formål og mål overfor medarbejderen.

Forventninger til lederen.

Forventninger når du er ledere af medarbejdere og håndtering af disse.

Forventninger når du er leder af ledere og håndtering af disse.

Krav til kommunikationen mellem leder og medarbejdere.

Forventningsafstemmelser.

At vække medarbejderens motivation og bagvedliggende behov.

At arbejde med en 10 * 10 strategi.

 

Kontakt os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.